Главная | Âõîä
ГОВНО САЙТ))
ЛУЧШЕ НЕ НАДО!!!!2
XDDD Kiler говно!
Ðåêëàìà íà ñàéòå
Serious Sam îò TiLDA
Главная » 2011 » Март » 28 » Serious Sam: Forever 1.009
21:12
Serious Sam: Forever 1.009
Сегодня вышло новое обновление мультиплеерного режима Serious Sam Forever. Изменения кардинальные, теперь из фанатского мода для фанатов, Serious Sam Forever превратился в достаточный серьёзный проект ! Вот немного изменений, которые я заметил и не забыл.
1)Изменился интерфейс,он теперь более похож на Serious Sam 1(больше на Second Encounter ,из-за разноцветности)
2)Карта Ancient World потерпела небольшие изменения,раньше карта была рассчитана на дуэль или 2 на 2,а теперь на большие кол-во игроков,карта расширилась в ширину.
3)Появилась собственная модель Laser gun,значительна улучшена анимация ножа.
4)Боты стали более похожи на людей,они промахиваются,прыгают как бешеные,и ходят более по человечески(в смысле не по заранию подготовленному маршруту,либо просто добавили разные Waypoint'ы)
5)Все оружия ослабли,в пользу более длительных боёв.
6)И ещё много чего ...

Статья будет дополнена ... и исправлена ...



  Изменения с 1.005 по 1.009

Более рабочий вид от третьего лица.
Новая анимация плавания игрока в воде.
Обновлены следы от пуль
Изменена анимация движения
Поправлена точность ботов с миниганом
Обновлена единственная CTF-карта
  Changes from 1.004 to 1.009:

- Worked more on getting the bots behaviors completely externalized.
- Worked some more on the players 3rd person view.
- Replaced the old foe movers with bot foe movers in the bot Weapons.bwh file.
- Saved the Player_NewSwimming.mch file with my collision primitive size changes.
- Updated Player so that they can gib through bullets and explosives.
- Changed player flesh a bit so it's a bit less slidy/bouncy while moving around.
- Increased minimum accuracy for bot minigun.
- Updated Ancient Worlds, now there are two side entrances for each team which you now spawn in, also changed and updated a few misc things inside the level too.
- Colored player death messages, and objective item notifications, and put a colored flood filled rectangle behind targeted players and bots names.
- Tweaked the bot markers on AncientWorlds2.wld some.
- Changed the collision on the Models/Levels/04_ValleyOfTheKings/Round_Platform/Round_Platform.mdl.
- Lowered players auto jump height to 0.8 m.
- Scooted the player death messages down some so they don't overlap a full 3 line obj item message set.
- Scooted the targeted player message up 10 pixels.
- Lowered the recoil time for the MiniGunWeapon_DM.ep file trying to get the ammo usage up near 1200 rpms.
- Added gender var to player actors so the killed self messages are correct.
- Added ammos HUD element.
- Added the ability to have 'Grow' animations for projectiles, and did the laser using it.
- Added a 'auto change weapon' var to the global player bot character class so bots can also use them.
- Fixed selected weapon ammo hud element for Coop game mode.
- Updated new ammos hud element.
- Added new weapon hud bordered element.
- Fixed mutators macros loading.
- Worked on bot marker pathfinding and behaviors.
- Redid all the weapons icons.
- Tweaked the bot path markers on AncientWorlds2.wld some more.
- Fixed the double drawing of both the DM and Generic bordered elements during DM games.
- Added global sounds for the Flag pickup, reset, and scoring.
- Added colt reload sounds for the bots.
- Fixed bots double colts not firing fast enough.
- Fixed bots dropping weapons with ammo count no lower than 25.
- Some Scale of distance material Effects.
- Modified knife blood slash for player.
- Modified sniper bullet trails.
- Fixed team changing.
- And more...

Просмотров: 598 | Добавил: Killer | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
29.07.2011
Сообщение #1. [Материал]
Александр Патрио

Афтор, где ссылка?

Ответ:
[/code]
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]


© Над дизайном работал Killer aka Кирилл